Kiek kilometrų galima nuvažiuoti įsižiebus degalų indikatoriui?

2016-04-14, saugukelyje.lt, gazas.lt
 Degalų indikatorius
Degalų indikatorius
Jeigu degalų indikatorius įsižiebė, dar nereiškia, kad vairuotojas suks į pirmą pasitaikiusią degalinę. Stipriausių nervų vairuotojai gali pasigirti „tuščiu“ baku įveikę daugiau nei šimtą kilometrų, tačiau kai kuriems iš jų kelionė baigėsi šalikelėje arba netgi autoservise.

Pirmu atveju išeitis paprasta, jeigu automobilis apdraustas „Lietuvos draudimo“ Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu (TPVCAPD). Tuomet vairuotojui užtenka paskambinti techninei pagalbai ir problema išspręsta. Techninė pagalba nemokamai teikiama visiems privalomuoju draudimu automobilį apdraudusiems „Lietuvos draudimo“ klientams.

Tačiau gali laukti ir rimtesni nemalonumai – teigia serviso meistrai, kuriems neretai tenka taisyti automobilių degalų siurblius ar valyti filtrus. Ir viena iš tokių gedimų priežasčių – apytuštis degalų bakas.

„Nerekomenduojame ilgai važinėti automobiliu su įsižiebusiu degalų indikatoriumi. Tiesa, kad bake dar likę apie 10 litrų degalų ir variklis veikia, tačiau tai nėra sveika degalų įsiurbimo sistemai“, - sako bendrovės „Inchcape Motors“ serviso vadovas Donatas Gaidelis.

Jis paaiškina, kad degalų siurblys benzininiuose automobiliuose yra bake, o benzinas siurblį sutepa ir aušina. Jeigu degalų labai mažai, siurblys veikia ekstremaliomis sąlygomis.

Dyzeliniuose automobiliuose bako dugne gali pasitaikyti nekokybiškų degalų likučių ir nuosėdų, kurios gali užkimšti degalų filtrą. Ypač tai aktualu žiemą, kai dėl šalčio degalai kondensuojasi ar tirštėja. Dėl to D. Gaidelis pataria, jog šaltu metų laiku dyzeliu varomo automobilio degalų bakas būtų bent jau puspilnis.

Nors važinėti tuščiu baku nepatartina, kartais iš tiesų neramu, kai, įsižiebus indikatoriui, degalinės nematyti nuvažiavus net ir pusšimtį kilometrų. D. Gaidelis teigia, kad atstumas, kurį galima įveikti priklauso ir nuo automobilio, ir nuo vairuotojo.

„Daugelis turbūt pastebi, kad į degalų baką nepavyksta įpilti tiek degalų, kiek deklaruojama automobilio techninėse charakteristikose. Įprastai ta atsarga sudaro apie 10 litrų. Tad, jeigu žinote vidutines automobilio degalų sąnaudas, galite nesunkiai paskaičiuoti atstumą, kurį pavyks įveikti. Tačiau tai priklauso ir nuo vairavimo būdo. Važiuojant ramiai iki 100 km/ val. greičiu pavyks nuvažiuoti toliau, nei spaudžiant greičio paminą „iki dugno“ – neskubėkite degalinės link“, - sako D. Gaidelis.

Anot jo, šiuolaikiniuose automobiliuose, likusį nuvažiuoti atstumą dažniausiai apskaičiuoja ir nurodo borto kompiuteris, nes degalų indikatorius susietas su automobilio elektronika. Kompiuteris nuolat perskaičiuoja ir įvertina vidutines degalų sąnaudas ir vairuojant ekonomiškiau parodo, kad galima įveikti didesnį atstumą ir atvirkščiai.


Straipsnio komentarai

matlabi2016-05-21
Thanks for a best post
,متلبی http://www.matlabi.ir/ , ,شبیه سازی با متلب http://www.matlabi.ir/order-matlab-project/ , ,متلب گروپ http://matlabgroup1.blogfa.com/ , ,پروژه متلب http://matlabi.blogfa.com/ , ,پروژه متلبhttp://www.matlabi.ir/shop/ , http://tecnab.ir/ ,پروژه رایگان متلب , http://www.matlabi.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/
,پردازش تصویر سیگنال در متلب http://www.matlabi.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%aa%d9%84%d8%a8-2/
,شبیه سازی مقالات برق قدرت با متلب http://www.matlabi.ir/%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82/
,پروژه متلب برق قدرت http://www.matlabi.ir/%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82/
,سفارش شبیه سازی مقاله با متلب http://www.matlabi.ir/%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82/
, شبیه سازی مقاله برق کنترل با متلب http://www.matlabi.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%aa%d9%84%d8%a8/
,کدنویسی با متلب برق کنترل http://www.matlabi.ir/%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84/
,پروژه MATLAB http://www.matlabi.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%af-%d8%ac%db%8cg-%d8%a8%d8%ae-2/
Project matlab, http://www.matlabi.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%af-%d8%ac%db%8cg-%d8%a8%d8%ae-3/
,شبیه سازی با Matlab http://www.matlabi.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%af-%d8%ac%db%8cg-%d8%a8%d8%ae-4/
http://matlabi.avablog.ir/ , http://matlabgroup1.rozblog.com/ , http://h-yousefi-farokhad.blogfa.com/
,مبینا نصیری http://mobina-nasiri.blogfa.com/ , http://matlabi.parsiblog.com/ , http://matlabii.mihanblog.com/ , http://matlabii.blogsky.com/ , http://matlabi.roomfa.com/ , ,مبینا نصیری http://mobina-nasiri.ir/ , ,پروژه متلب http://matlabcode.blogfa.com/ , http://matlabcode.monoblog.ir/ , http://matlabcode.persianblog.ir/ , ,لوازم آرایشی و بهداشتی http://www.kalanaz.ir , , آرایشی و بهداشتی http://www.kalanaz.com
شبیه سازی با متلب , شبیه سازی با Matlab , پروژه متلب , پروژه Matlab , متلب , انجام پروژه متلب , پروژه آماده متلب
<a href="http://www.matlabi.ir/order-matlab-project/">شبیه سازی با متلب</a>
<a href="http://matlabi.blogfa.com/">پروژه متلب</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/order-matlab-project/">انجام پروژه متلب</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/order-matlab-project/">انجام پروژه های متلب</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/order-matlab-project/">شبیه سازی با Matlab</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/shop/">پروژه متلب</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/">پروژه Matlab</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/order-matlab-project/">شبیه سازی Matlab</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/shop">project Matlab</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/">پروژه fuzzy</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/">پروژه genetic algorithm</a>
<a href="http://www.matlabi.ir/">پروژه Particle Swarm Optimization</a>
[url=http://www.matlabi.ir]matlab[/url]
[url=http://www.matlabi.ir]پروژه متلب[/url]
Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Hadis2016-04-14
20 km esu nuvažiavęs. Daugiau nerizikavau. Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Apklausa
Ar reikėtų siųsti Lietuvos karius į Ukrainą?