Šakių bočių viešnagė Šilutėje

2016-08-28, LPS Šilutės skyriaus narė Violeta Tarozienė

Rugpjūčio mėnesį Šakių bočių kolektyvas, šilutiškių bočių pakviesti, lankėsi pamario krašte.

Juos pasitiko Šilutės bočių pirmininkas Zenonas Karnauskas. Jis su svečiais apžiūrėjo Šilutės miestą, prieplauką bei žinomas istorines vietas.

Vėliau maršrutas vedė Rusnės link, svečiams buvo parodytos potvynių užliejamos pievos. Rusnėje svečius pasitiko Salos etnokultūros ir informacijos centro direktorė Birutė Servienė. Informacijos centre jis svečiams parodė Rusnės salos žemėlapį, upių ir įžymių vietų išdėstymą. Vėliau apžiūrėjome senojo tilto liekanas, aplankėme prieplauką, paminklą Indijos veikėjui, Liuteronų bažnyčią, Banio etnografinį muziejų-sodybą.

B. Servienės lydimi, kelionę tęsėme Uostadvario link. Svečiai įkopė į švyturį, buvo supažindinti su Uostadvario istorija, vandens telkiniais.

Baigę ekskursiją Rusnėje, pasukome atgal į Šilutę, kur visas Šilutės bočių kolektyvas pasitiko su trankiu maršu. Svečiai buvo pakviesti prie švediškų stalų su vaišėmis. Visus sveikino Šilutės bočių pirmininkas Zenonas Karnauskas, žodį tarė Šakių bočių pirmininkė Liuda Smalienė. Apsikeitėmė atminimo dovanomis. Mūsų ansamblis, vadovaujamas Antano Kmitos, atliko dainas atvykusiųjų garbei. Svečiai taip pat dainavo, rodė įvairius vaidinimus. Kartu linksminomės, šokome ir dalinomės įspūdžiais, taip praplėsdami savo akiratį. Ir išlydėdami svečius, nesakėme - sudie, bet tarėme - iki kitų susitikimų.

Straipsnio komentarai

Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!
Apklausa
Ar Lietuvoje reikėtų uždaryti rusakalbių mokyklas?