Vilkyčių trasoje – pajėgiausi Baltijos šalių ir Lenkijos ralio kroso meistrai

2018-07-24
Tomo Markelevičiaus nuotr. / Varybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr. / Varybų akimirka

Vidurvasarį automobilių sporto gerbėjai kone kiekvieną savaitgalį lepinami aukščiausios prabos reginiais. Tik nutilus variklių riaumojimui lietuviškojo LeMano trasoje greta Palangos, liepos 29 dieną žmonės kviečiami į Vilkyčių autosporto kompleksą stebėti Baltijos šalių, Lenkijos ir Lietuvos ralio kroso čempionato kovų.

Šios varžybos – unikali galimybė pamatyti ir įvertinti geriausių ralio kroso meistrų iš Lenkijos sugebėjimus bei palyginti juos su mūsiškių sportininkų. Sutarus dėl bendradarbiavimo su Lenkijos automobilių sporto federacijos vadovais, šiais metais vienas Lietuvos čempionato etapas vyks Torunėje, o lenkai savo ruožtu vieną kartą susigrums Vilkyčiuose.

„Iš viso Lenkijos ralio kroso čempionato kiekviename namų etape rungiasi apie 80 automobilių. Pas mus į svečius atvyks per 30 sportininkų, kurie grumiasi dėl pačių aukščiausių pozicijų turnyrinėje lentelėje, todėl jau dabar galima prognozuoti, kad šios varžybos pasižymės azartiška kova“, – pabrėžia LASF Kroso komiteto vadovas ir Vilkyčių trasos šeimininkas Kazimieras Gudžiūnas.

Kad šios prognozės ne iš piršto laužtos, liudija dalyvių sąrašas. „Open / SuperCars“ klasėje mūsiškiams lyderiams Pauliui Pleskovui ir Šarūnui Glikui teks atlaikyti MarcinGagacki su „MistubishiLancerEvo IX“, DariuszTopolewski su „VW Polo GTI RX“, MarcinLisicki su „Ford Fiesta RX“, TomaszKuchar su „Peugeot 208 RX“ ir dar keleto pilotų, vairuojančių superautomobiliams prilygstančias charakteristikas turinčią techniką. Sportininkai iš Lenkijos dvigubai padidins konkurenciją ir „TouringCars 2000“ bei „Super 1600“ klasėse.

„Lenkijoje ralio kroso discipliną pasirinkę sportininkai prieš maždaug 4-5 metus išgyveno tam tikrą krizę, kai finansinių sunkumų patyrė senieji čempionato rėmėjai. Tada varžybų kalendorius buvo susitraukęs iki minimumo, o konkurencija sumenko. Tačiau dabar kaimynai vėl išgyvena pakilimą, jų trasos Torunėje ir Varšuvoje atitinka aukščiausius europinius standartus, yra nė kiek ne prastesnės nei įrengta Bikerniekuose. Beje, spalio pradžioje Torunėje kaip tik ir paaiškės, kas šiais metais taps Lietuvos čempionais“, – pasakoja K. Gudžiūnas.

Šįkart Vilkyčiuose bus galima stebėti ir mūsų akiai egzotiškai atrodančių Lenkijos čempionate „SciecentoCup“ bei „Fiat 126 Cup“ klasėse startuojančių automobilių kovas. Itin gausi, su 9 dalyviais, „BMW E36“ ralio kroso meistrų klasė. Pati mažiausia, tačiau galinti daugiausia emocijų sukelti klasė „Junior 1000“. Joje viso labo trys pirmuosius žingsnius automobilių sporte žengiantys vaikai – Raminta Jankauskaitė, Valdas Mikužis ir Normantas Lepšys. Vienuolikmetė Raminta vairuos „Opel Corsa“, o abu berniukai – „Toyota Yaris“ autobilius.

Iš viso antrajame Baltijos šalių, Lenkijos ir Lietuvos ralio kroso čempionato etape iš viso startuos 58 sportininkai. Šios lenktynės dedikuotos Lietuvos valstybės atkūrimo 100-mečiui paminėti.
15min.lt


Straipsnio komentarai

Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!
Apklausa
Europiečiai kviečiami balsuoti dėl laiko persukimo: ar ES reikalinga bendra sistema?