Keturi paprasti žingsniai sveikesnės odos link

2020-02-08, Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė
Turime nepamiršti, kad mūsų odos būklė yra itin priklausoma nuo oro sąlygų.
Turime nepamiršti, kad mūsų odos būklė yra itin priklausoma nuo oro sąlygų.

Nė vienas kremas neišgelbės mūsų odos būklės, jeigu jai skirsime mažiau dėmesio, nei reikėtų. Kad oda būtų skaisti ir elastinga, svarbiausią ją drėkinti ir tai daryti reikia ne tik iš išorės.

Turime nepamiršti, kad mūsų odos būklė yra itin priklausoma nuo oro sąlygų. Šaltomis žiemos dienomis saugokite odą nuo šalčio, kuris, kaip ir vėjas ar saulės spinduliai, ją sausina. Šaltą rytą mėgstate ilgai stovėti po karštu dušu? Keiskite įpročius. Nestovėkite po tekančio vandens srove ilgiau nei dešimt minučių arba keiskite vandens temperatūrą – ilgai prausiantis oda praranda drėgmę ir apsauginį riebalinį sluoksnį.

1. Pasilepinkite

Prieš miegą juk valotės dantis? Nepamirškite ir odos. Net jeigu nenaudojate dekoratyvinės kosmetikos, per dieną ant odos prisikaupia užtektinai nešvarumų. Eidami miegoti odą švelniai nuvalykite miceliniu vandeniu. Prauskite veidą jums tinkančiu veido prausikliu, o kartą per savaitę pasidarykite veido šveitimo procedūrą ir palepinkite veidą drėkinamąja kauke.

„Pastebime, kad mūsų pirkėjai iš tiesų vis daugiau dėmesio skiria savo odai ir įvairioms jos priežiūros priemonėms. Veido kremų pardavimai per pastaruosius du metus išaugo kone 20 proc., panašiai augo ir tonikų, makiažo valiklių pardavimai. Vis dėlto ryškiausiai augo perkančiųjų įvairius veido prausiklius, šveitiklius bei kaukes skaičius: šių prekių 2019 m. parduota daugiau nei dvigubai daugiau nei 2017 m.“,  – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

2. Didelis dėmesys rankšluosčiui

Paskirkite rankšluostį tik veidui, nesišluostykite tuo pačiu, kuriuo šluostote kūną. Rankšluos­čius keiskite dažnai – jie ne tik nuolat maloniai kvepės, bet ir nekaups mikrobų. Rinkitės storesnį rankšluostį, jis bus minkštesnis. Nesišluostykite stipriai, geriau rankšluosčiu švelniai tapšnokite odą.

3. Skaitykite etiketes

Po prausimosi ilgai nelaukite – pamaitinkite veidą hidrolatu ir savo odos tipui tinkamu kremu. Ir nors kremų rūšių – tūkstančiai, atsimin­kite – didelė kaina nebūtinai atspindi aukštą kremo kokybę. Išmokite skaityti etiketes ir rasti tai, ko labiausiai reikia jūsų odos tipui.

Nepamirškite: labai svarbu odą drėkinti iš vidaus – pasistenkite išgerti pusantro ar du litrus vandens per die­ną ir būtinai išeikite pasivaikščioti, kad jūsų odą paliestų ore esantys natūralios drėgmės lašeliai.

4. Nepamirškite kūno

Kūno odos šaltuoju metų laiku irgi nepamirški­te. Kuo labiau ją drėkinsite, tuo ji elastingesnė ir švelnesnė bus, o jūs po maudynių nejau­site nemalonaus tempimo jausmo. Jei rytais skubate, odą prieš naktį palepinkite natūraliu aliejumi. Rožių ir levandų mišinys maloniai kvepia – tegu ilsisi ne tik kūnas, bet ir mintys.


Straipsnio komentarai

..2020-02-08
labai keistas straipsnis. pagooglinau tą ernestą, kad pažiūrėti kaip ta jos "sveikesnė" oda atrodo. Sunku pasakyti. Nėra su kuo lyginti. Nu gal jinai sirgo kokiais raupais ir jos oda buvo labai nesveika ir jinai su tais keturiais žingsniais padarė tą odą sveikesnę. Dabar jinai tik gerų ketinimų vedama dalijasi savo gera patirtimi su kitais žmonėmis. Su ta sveikatingumo komunikacija, tai kažkas panašaus į agitaciją sviestuoti sviestą. Ir nežinosi nieko kas čia nutylėta ėriukams ir kas čia bandoma komunikuoti kalėms. Šlangos, losjonai, krepšiai, laimės kupini šuliniai,... rūpinkitės kitų oda tarsi jūs tą odą ruošiatės nešioti. Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Apklausa
Ar karantinas pakeitė jūsų finansinę padėtį?