Interneto svetainės dizainas iš Wordpress ir SEO – kaip tai suderinti?

2022-06-02, Pranešimas spaudai

Šiuo metu pasaulyje nėra populiaresnio varikliuko internetinių svetainių kūrimui už Wordpress. Didžiulis skirtingų dizainų skaičius, patogus valdymas, galimybė į svetainę integruoti daugybę įskiepių ir trečių šalių įrankių leidžia sukurti būtent tokį puslapį, kokio norite. Visgi vienas svarbiausių kriterijų šiuolaikiniam interneto puslapiui yra optimizavimas paieškos varikliams – SEO. Galbūt žinojote, kad dizainas, turinio ir funkcijų išdėstymas bei pateikimas turi didelės įtakos tam, kaip jūsų puslapį reitinguos Google?

Šiame straipsnyje apžvelgsime, į ką reikėtų atkreipti dėmesį tam, kad išsirinktumėte interneto svetainės dizainą, kuris padės pasiekti gerus SEO rezultatus. Na, o rinktis yra iš ko. Bent jau internetinėse parduotuvėse siūloma per 20 tūkstančių skirtingų dizainų, o kur dar asmeniškai jums kuriami dizainai...

Responsive – reaguojantis interneto puslapis yra prioritetas Nr.1

Tiems, kurie domisi SEO tendencijomis arba interneto svetainių dizainu, jau tikriausiai puikiai pažįstamu tapo terminas „responsive“. Lietuviško, tikslaus atitikmens savo kalboje neturime, bet geriausiai čia tinka žodis reaguojantis. Tai yra terminas, skirtas apibūdinti interaktyvų, paprastai suprantamą interneto puslapį, kuriame aiškiai randamos funkcijos, patogu naviguoti.

Tam, kad interneto svetainė tikrai būtų „responsive“, ji turi būti pritaikyta skirtingiems įrenginiams – Web, Tablet, Mobile ir t.t..

Vienas iš pagrindinių elementų, leidžiančių tai pasiekti yra dinaminis programavimas, tad mygtukų, meniu ar kitų laukų dydis yra užprogramuojamas užimti ne fiksuotą pikselių skaičių, bet procentą lauko. Jeigu jūsų interneto puslapis yra reaguojantis, nepriklausomai koks vartotojas ir per kokį įrenginį jame apsilanko, jo patirtis bus maksimaliai gera.

Jeigu puslapis nėra „responsive“, tuomet pusę ekrano gali užimti meniu ar kokia nuotrauka, kuri turėtų būti tik foninis paveikslėlis. Google paieškos variklis labai teigiamai vertina įrenginius, kurie pasireiškia, kaip draugiški mobiliesiems įrenginiams (angl. mobile-friendly). Tad tai – labai svarbi jūsų svetainės optimizavimo proceso dalis.

Jokių nuorodų, vedančių į išorę, kurių nebūtų galima pašalinti

Nors įprastai į išorinius šaltinius (kokybiškus) vedančios nuorodos, susijusios su jūsų aptariama tema ar produktu gali būti labai naudingos, mes kalbame ne apie jas. Ypač pigesnių Wordpress dizainų kūrėjai dažnai mėgsta įdėti savo reklamas ar sau aktualias nuorodas į temos/dizaino kodą. Dėl to jų neina pašalinti taip paprastai ir jūsų puslapyje gali būti publikuotas dizainas, kurio apačioje bus visiškai nesusijusi nuoroda, kurios negalite pašalinti.

Visa tai menkina jūsų SEO rezultatus, tad reikėtų vengti rinktis dizainus, kuriuose primėtyta daug į išorę vedančių – outbound nuorodų.

Palaikymas tarp naršyklių (Cross-browser compatibility)

Kaip jau minėjome ankstesnėje pastraipoje apie interneto svetainių reagavimą, nemaža sudedamoji šios vertybės dalis yra palaikymas tarp naršyklių (angl. Cross-browser compatibility). Jeigu pasirenkate tokį Wordpress puslapio dizainą, kuris idealiai veikia visose pagrindinėse naršyklėse – padidinate savo šansus turėti geresnius SEO rezultatus.

Nors pats populiariausias pasirinkimas tarp naršančių yra ir išlieka Google Chrome, kurį naudoja daugiau nei pusė visų naršančių, nemažai Apple naudotojų renkasi Safari, visame pasaulyje yra ir Mozilla Firefox mėgėjų, o sparčiai auganti Microsoft Edge platforma taip pat sukausto dėmesį. Yra ne vienas įrankis internete, su kuriuo galite nemokamai ir paprastai patikrinti ar interneto puslapyje naudojama tema palaiko skirtingas naršykles ir operacines sistemas.  

Nuolatinis tobulinimas ir atnaujinimai pagal poreikį

Ganėtinai svarbu, kuriant gerą interneto svetainę, galvoti ne tik apie trumpalaikę naudą, bet ir apie ilgalaikės vertės kūrimą jūsų verslui. Kuriant stiprų interneto puslapį ir siekiant geresnių rezultatų svarbu žinoti ne tik, kiek kainuoja Wordpress dizaino sprendimas, bet ir kokią naudą jis duos jūsų verslui. Pavyzdžiui, galbūt geresni rezultatai Google paieškos puslapiuose, kuriuos padėtų pasiekti labiau optimizuota svetainė, padidintų jūsų konversijų skaičių 10%, lankytojų – 20%, o bendras pajamas augintų šeštadaliu? Tokia investicija tikrai galėtų atsipirkti ir suteikti papildomą, apčiuopiamą ir pamatuojamą naudą, nors skirtumas, iš esmės, tik apipavidalinime ir pateikime!


Straipsnio komentarai

Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!
Apklausa
Kiek per mėnesį išleidžiate degalams?