Kaip žuvusių skaičių keičia atšvaitai, rekonstruojamos sankryžos ir policijos reidai

2016-01-09, 15min.lt
„MES“ nuotr. / Akcija „Būk matomas“
„MES“ nuotr. / Akcija „Būk matomas“
Susisiekimo ministerija informuoja, kad 2015 m. šalies keliuose pavyko sumažinti pėsčiųjų eismo dalyvių žūčių skaičių iki 32 – nuo 106 (2014 m.) iki 74. Žuvusiųjų skaičius dėl neblaivių vairuotojų kaltės sumažėjo nuo 45 iki 24. Sparčiai mažėja ir geležinkeliuose žuvusių asmenų skaičius – per pastaruosius 4 metus jis sumažėjo 37 proc.

„Pernai eismo įvykiuose žuvo 25 eismo dalyviais mažiau nei 2014-aisiais. Per pastarąjį dešimtmetį autoįvykiuose žuvusių žmonių sumažėjo daugiau nei 3 kartus. Neabejoju, kad tai lėmė infrastruktūros tobulinimas ir aktyvesnė eismo kontrolė, nuolatinis eismo kultūros ugdymas ir glaudus suinteresuotų institucijų bendradarbiavimas, vykdant švietėjišką veiklą“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Rekonstruojami avaringi ruožai

Valstybinės reikšmės keliuose kasmet rekonstruojama per 250 avaringų ruožų, kuriuose įrengiamos įvairios saugaus eismo priemonės. Jų dėka per 7 metus juodųjų dėmių šalies keliuose skaičių pavyko sumažinti nuo 280 iki 37.

Lietuvos keliuose pernai rekonstruota 15 avaringų sankryžų, 35 km ilgio ruožuose padidintas šalikelių saugumas, apšviesta 5 km avaringų atkarpų, nutiesta 18 km pėsčiųjų ir dviračių takų, įrengta 160 lokalių inžinerinių greičio mažinimo priemonių.

Kova su neblaiviais vairuotojais

2015 m. įteisinta 0 promilių alkoholio kraujyje leistina riba tam tikrai vairuotojų grupei, pradėta griežtesnė leistino greičio pažeidėjų kontrolė, taip pat pritarta neblaivių vairuotojų reabilitacijos programos ir savanoriško alkoblokų, t. y. variklio užvedimą blokuojančių alkotesterių, įrengimo automobiliuose idėjai. Neblaivūs vairavę asmenys galės pasirinkti arba vairavimo teisės atėmimą, arba mažesnę nuobaudą, jeigu dalyvaus reabilitacijos programoje ir transporto priemonėse naudos alkoblokus.

Atšvaitai

Praėjusiais metais itin aktyviai buvo įgyvendinami atšvaitų dėvėjimo skatinimo projektai, taip pat tokie projektai kaip „Saugokime vieni kitus keliuose“ ir „Eismo saugumas bendruomenėse“. Labai daug dėmesio saugiam eismui buvo skirta ir žiniasklaidos priemonėse – vyko reklaminės kampanijos televizijoje ir radijuje, saugus eismas buvo propaguojamas spaudoje ir internete.


Straipsnio komentarai

..2016-01-09
analizuoti statistika reiškia absoliučiai tą patį ką reiškia būrimas iš kavos tirščių. čia galima taip pat "paanalizuoti" kad susisiekimo ministerija tik taisė savo padarytą ir pridarytą broką, dėl kurio žūsta šimtai žmonių lietuvos keliuose. Čia turbūt tokie specialistai kai visi sprendimai palydimi su "ai bus gerai". Gal tokia statistika parodo kad yra daug specialistų kurie yra specialistai kabutėse nes sulindę ar susodinti į šiltas vieteles su nupirktais, svetimais ar net padirbtais diplomais. Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Joana2016-01-09
jau geriau purtosi tie avinukai, bet jeigu nors viena vaikeli apsaugos nuo tragiskos lemties tai jau verta Komentaras patinka Komentaras nepatinka
..2016-01-09
čia labiau panašu į avinukų purtymą Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Apklausa
Ar reikėtų siųsti Lietuvos karius į Ukrainą?