Tęsinys: Švėkšnos klebonas reketuoja parapijiečius?

2016-01-21, Lijana JAGINTAVIČIENĖ
Asociatyvi nuotrauka
Asociatyvi nuotrauka
Sausio 12-osios „Šilokarčemos“ numeryje rašėme apie vaizdo įrašą, kuriame girdisi kaip švėkšniškis Simonas Zagurskas kalbasi su neva Švėkšnos Šv. Apaštalo Jokūbo parapijos klebonu Sauliumi Katkumi. Pokalbio metu paaiškėjo, kad Švėkšnos klebonijoje lyg tai galima užsisakyti VIP paslaugas, o už papildomus 30 eurų - kalbą gali pasakyti net Švėkšnos seniūnas Alfonsas Šeputis, o už dar papildomą 30 eurų mokestį pasveikintų ir metraštininkas Petras Čeliauskas.

Pokalbis sukėlė abejonių

Tuomet klebonas S. Katkus teigė, kad jis su švėkšniškiu S. Zagursku nekalbėjo. Kodėl tada vaizdo įraše švėkšniškis minėjo būtent jo vardą, pavardę? „Aš to pokalbio negirdėjau. Kažkas apie tai sakė, bet aš jo negirdėjau. Apkalbos yra apkalbos. Nežinau. Nesu jo matęs“, - sakė tuomet dvasininkas.

S. Zagurskas įsitikinęs - vieša paslaptis, kad Švėkšnos kunigai jau nuo senų laikų reketuoja parapijiečius. Jis neslėpė pasipiktinimo ir sakė, kad apie dvasininko įkainius gali papasakoti bet kuris miestelyje gyvenantis vyresnis žmogus.

Aiškinomės, kaip yra Švėkšnos parapijoje atsiskaitoma už paslaugas? Pasak klebono, žmogus aukoja tiek, kiek gali. O kaip žinoti, kad ta auka nei per didelė, nei per maža? „Įkainiai nenustatyti. Reiškia - nenustatyti. Aukoja tiek, kiek gali“, - pakartojo klebonas.

Kalbinome ir seniūną, klausėme jo – kiek gi jam kliūna nuo to papildomo 30 eurų mokesčio, paimto už pasakytą kalbą, pvz. krikštynų metu? „Niekas su manimi niekada apie tai nešnekėjo, jokių pasveikinimų neprašė. Čia nesveikos fantazijos. Su kunigu nesame nieko derėjęsi. Jis man tokių pasiūlymų nėra davęs. Čia cirkai yra. Neaišku, ar kunigas apskritai su juo yra kalbėjęs. Įrašytas pokalbis kelia abejonių. Balsas neva kunigo – yra neaiškus“, - tada dėstė seniūnas.

Šį kartą pavyko susisiekti ir su Švėkšnoje gerbiamu metraštininku Petru Čeliausku. Jis teigė, kad jo klebonas nėra prašęs ateiti ir pasveikinti susituokusių ar pakrikštytų vaikų. „Prieš porą metų buvęs klebonas kalėdodavo, o dabartinis to nedaro. Kas nori auką nuneša į kleboniją ir kiek gali paaukoja bažnyčiai. Aš taip pat gruodžio mėnesį ten nuėjau ir paaukojau. Dar gavau dovanų kalendorių. O apie sveikinimus... Aš net nesupratau. Jis tikrai nieko neprašė. Kas tai išsigalvojo, nežinau. Tikriausiai tai tikrai kažkieno išsigalvojimai“, - savo mintimis dalijosi P. Čeliauskas.

Internetinės svetainės „Švėkšnos naujienos“ administratorius Jonas Girskis tikino, kad su juo ir dvasininku niekuomet nebuvo kalbos apie straipsnius, kuriuose būtų pateikta informacija apie kažkieno įvykusias vestuves ar krikštynas. „Anksčiau klebonas atsiųsdavo informaciją apie tai, kas seniūnijoje mirė. Pasikeitus įstatymams, to nebedaro. Tai daro tik mirusiojo artimieji, kurie nori tai paviešinti. Mano vaikus krikštijo prieš S. Katkų buvęs klebonas. Kaip ten su tomis aukomis, nežinau“, - kalbėjo J. Girskis.

Dvasininkai taip pat nebuvo kalbūs

Nuomonės apie neva vykusį pokalbį tarp švėkšniškio S. Zagursko ir klebono S. Katkaus paklausėme ir Šilutės šv. Kryžiaus parapijos klebono Stasio Toleikio. Tačiau jos neišgirdome. Paklausėme tuomet apie aukas – kokio dydžio jos yra? Atsakymo taip pat nesulaukėme. „Yra vyskupų konferencijos nustatytos sumos, kad žmogus šiek tiek gaudytųsi, kiek aukoti“, - tęsė pokalbį sielų ganytojas S. Toleikis. Po tokio „išsamaus atsakymo“ domėjomės, ar žmonės teiraujasi, kiek jie turi aukoti. Kunigas patvirtino, kad jie klausia, ir patarė apie aukas kalbėtis su Pagėgių šv. Kryžiaus parapijos klebonu Vytautu Gedvainiu, mat jis yra Šilutės dekanato dekanas. Bet ir šis Dievo tarnas nebuvo kalbus. „Paskambinkite į vyskupiją, ten ir atsakys į jums visus rūpimus klausimus. Yra nustatytos aukų ribos“, - sakė V. Gedvainis.

Klausimus apie šią situaciją ir daugybę kitų dalykų raštu pateikėme Telšių vyskupijos kurijai. Praėjo savaitė, tačiau atsakymų taip ir nesulaukėme. Bandėme susisiekti su vyskupu telefonu, tačiau nepavyko...

Apie Švėkšną gerai arba niekaip?

Po straipsnio išspausdinimo „Šilokarčemos“ redakcija sulaukė begalės skambučių ir laiškų. Ne vienas skambinęs švėkšniškis išsakė savo nuomonę. Vieni pyko, kodėl drįsome išspausdinti tokį straipsnį, kiti dėkojo už jį, sakydami, kad pagaliau išdrįso kažkas apie tai parašyti.

 „Kaip jūs drįstate kažką apie Švėkšną rašyti bloga. Pas mus daug gražių švenčių. Žmonės malonūs, kas leido jums taip parašyti apie mūsų kleboną? Jūs apskritai negalite rašyti blogai apie Švėkšną. Draudžiu tai daryti. Apie Švėkšną gerai arba niekaip“, - savo pasipiktinimą išliejo į redakciją atėjusi senyvo amžiaus moteris, nenorėjusi prisistatyti.

Kita švėkšniškė Genovaitė Irena Vengalienė taip pat garantavo, kad klebonas Saulius Katkus niekada nieko nereketuoja ir jam užtenka tiek, kiek žmogus paaukoja.

Švėkšniškis Juozapas – pirmasis, kuris paskambino į redakciją ir padėkojo už straipsnį. „Šaunuoliai, geras straipsnis, seniai reikėjo tokį parašyti. Tai bent laikai! Valdžia pinigus tik sau dalijasi, o mums pensininkams po šešis eurus pridėjo. Pasityčiojimas. Matai, praturtėjome šešiais eurais, tai kunigus galime išlaikyti. Per pamaldas jie mus mokina, skaito pamokslus, kad, gink Dieve, materialus turtas nesvarbus, kad nereikia jo trokšti. Svarbu kitiems gera daryti ir tau tuo pačiu bus atlyginta. O tai kur tas jų gėris? Ko gero, 90 procentų kunigų po mirties į pragarą nueina, - juokėsi vyriškis. - Galėčiau aš jums daug visko papasakoti, kaip čia pas mus vyksta, bet, žinote, man Švėkšnoje gyventi reikės. Kiek čia tų metų beliko gyventi, bet teks. Dar kartą ačiū už tokį straipsnį“.

„Mes su vyru tuokėmės Švėkšnos bažnyčioje 2014 metų birželio 28 dieną. Santuokos sakramentą suteikė kunigas Saulius Katkus. Todėl su juo bendravome ne kartą ir tai paliko tik šilčiausius prisiminimus. Tuomet pasiteiravus dėl paslaugų kainos, buvo pasakyta, kad auka bažnyčiai priklauso nuo mūsų valios - kiek sugalvosime paaukoti, tiek ir pakaks, o dėl patarnavimo, tai moteris puoš bažnyčią gėlėmis, kaspinais ir žvakėmis, taip pat ji pati giedos, tai jai reikėtų 50 litų, taip pat ir vyrukui, kuris patarnaus, reikėtų tos pačios sumos. Tai bažnyčios patarnautojams   - 100 litų. Mums tikrai neatrodė brangu, nes mes visai kitai parapijai priklausome, kur mūsiškio kunigėlio arogancija ir paslaugų įkainiai  tikrai sukelia šoką... Taip pat 2015 metais  Švėkšnoje krikštijome sūnų. Prisiminimai taip pat patys maloniausi ir šilčiausi. Dėl apmokėjimo – taip pat buvo pasakyta, kad į voką įdėkite auką, kiek įdėsite, tiek ir užteks. Tada patarnautojams nieko nereikėjo. Norime nuoširdžiai padėkoti šiam kunigėliui už nuostabias akimirkas ir gražius prisiminimus“, - parašė pagėgiškė Kristina Kolyčienė.

Klebono kišenės nepripildysi?

Garbingo amžiaus Vytautas taip pat pasidalijo savo prisiminimais iš vaikystės. Jis puikiai prisimena, kaip augo sunkiai besiverčiančioje šeimoje. „Nebuvome turtingi. Vos galą su galu sudurdavome. Kartais nebūdavo ką valgyti, tačiau mama net paskutinius kiaušinius tais laikais nunešdavo kunigui ir jis be jokio širdies skausmo juos paimdavo, nors žinodavo, kad mūsų namuose nepriteklius. Kai mirsiu, nenoriu, kad šalia karsto būtų koks nors kunigas. Nejaučiu jiems pagarbos. Per daug apie juos žinau. Neveltui rimuojasi: kunigėlis - pinigėlis“, - dėstė šilutiškis. Pasak jo, klebono kišenės nepripildysi ir dabar bet kokios sumos jam nepaduosi.

Atsiliepimą parašė ir Angelina Valockaitė. „Perskaičiau jūsų straipsnį apie Švėkšnos kunigą ir, žinoma, peržiūrėjau komentarus jūsų internetinėje svetainėje po šiuo straipsniu, ir esu labai pasipiktinusi. Susidariau tokią nuomonę, kad apie kunigus privaloma rašyti tik gerai ir, gink Dieve, nieko bloga, nes davatkoms tai nepatinka. Esu pati šilutiškė, susidūrusi su kunigų plėšikavimu. Taip, plėšikavimu, galiu tai drąsiai pasakyti.  Aš įsivaizduoju, kad auka yra tokia pinigų suma, kokią gali pats paaukoti. Nesu niekur mačiusi, kad būtų nurodyta tiksli aukos suma. O mūsų kunigai ką daro? Mirė mano mamytė. Skausmas begalinis, nuvažiavau pas kunigą į bažnyčią (nesakysiu, į kurią), ašaros bėgo upeliais. Kalbėjausi su kunigu, žodžiai gerklėje strigo, sakiau, kad noriu mišias užpirkti ir padaviau 100 litų, o jis man pasakė: „Zakrastijonui - dar 50 litų“. Dvasininkui buvo vienodai, verki tu čia, skauda ar neskauda tau. Nieko, atidaviau visus 150 litų. Juk ne tas galvoje, nesiderėsi. Po mamos mirties nepraėjus nė trims mėnesiams sustojo mano tėvelio širdis. Nulėkiau vėl į bažnyčią, padaviau klebonui 150 litų, nes juk prie tris mėnesius tiek „aukojau“. Ir įsivaizduojate, ką jis man pasakė: „O bažnyčią pati šluosi? 200 litų, nes valytojai 50 litų reikia sumokėti“. Siaubas! Siaubas iš didžiosios raidės. Ar čia Dievo tarnas? Negana to, prie duobės pastovėjo septynias minutes, ir viskas. Ponas kunigas paprašė mano dėdės, kad jį parvežtų. Už ką? Ar neturi jie savo kojų, neturi automobilio? Palaukite, išmirs tos davatkėlės, kas eis į tą bažnyčią? Jūs galėtumėte pažiūrėti, kokiais automobiliais kunigai važinėja. Dėl to ir aukų dydžius patys nusistato. O kitas dalykas – žmonės, gyvenantys mažoje bendruomenėje, žino visą tiesą apie tuos kunigus, bet kur jam, žmogui, dėtis, juk neisi viešai pasakoti, tai dar tos davatkos akmenimis apmėtys. O ir kunigo paslaugų gali prireikti. Šią problemą reikia spręst ir viešinti, viešinti ir dar kartą viešinti“, - kalbėjo A. Valockaitė.

Pristatėme tik kelias jūsų nuomones. Reketuoja Dievo tarnai mirtinguosius, ar ne, žinote geriausiai tik jūs, mieli skaitytojai, ir, žinoma, patys dvasininkai. Todėl, kas ką besakytų, kiekvienas turime savo patirtį, išgyvenimus ir nuomonę.


Foto galerija

J. Girskis tikino, kad su klebonu S. Katkumi niekuomet nebuvo kalbos apie straipsnius, kuriuose būtų pateikta informacija apie kažkieno krikštynas ar vestuves.Metraštininkas P. Čeliauskas teigė, kad klebonas niekada nėra prašęs ateiti ir pasveikinti susituokusiųjų ar pakrikštytų vaikų.

Straipsnio komentarai

Roma2016-02-05
Pats Zagurskas matyt čia teigiamus komentarus rašo :D Išaušo Simuko šlovės valanda, apie jį rašo rajono spauda, minėdama JO vardą ir pavardę, o ne slapyvardį :))) Ši dar nežino su kokiu padarėliu susidūrė ir viską priima už gryną pinigą. Vargšas žmogus tas Simonas, teisuolis ir "svieto lygintojas". Labiausiai man gaila jo mamos, kuriai nėra kur akių dėti iš gėdos už tokį sūnaus elgesį ir kliedesius. Žiūrint tuos pačius Simono reportažus matosi, kad žmogus visais būdais siekia sau dėmesio, turi iškalbą ir ja naudojasi, kad visus įtikintu savo ligota fantazija, tyčiojasi iš žmonių, kurie nesutinka su jo išsakyta nuomone. Komentaras patinka Komentaras nepatinka
ASS2016-01-27
Saulius Katkus nuostabus dvasininkas,tokiu reta!Kaip galima smeizti nepazysant zmogaus ! O Zagurskas,nezinau gal jis ne viso proto ,jei taip ,tai linkiu pasvekti ir atsiprasyti. Zmones bukim vieni kitiems geresni , pirmiausia issirinkim akmenis is savo kiemo uzuot svaide i kaimyno! Komentaras patinka Komentaras nepatinka
To nu jo2016-01-24
Kazkas "kompetetingai" is komentaru sprendzia apie situacija, matyt Zagurskio lygio pats :) Turbut cia koks konservatorius, nes tik jie moka smeizti kitus zmones, darydami galimas prielaidas! Komentaras patinka Komentaras nepatinka
vot2016-01-22
Redaguoja simukas Švėkšnos naujienų portalą,kaip nori,matyt bendrasavininkas,tai matyt čia jo didžioji spauda Komentaras patinka Komentaras nepatinka
nu jo2016-01-22
per savo komentarus išduoda savo draugus-informatorius,kai kuriuos iš jų tikrai protingesniais laikėm,bet yra kaip yra Komentaras patinka Komentaras nepatinka
o2016-01-22
gal galite čia įmesti ir bažnyčios bei kunigų etikos kodekso kokį straipsnį ? Negalite? Nerandate tokio? Kaip gaila..... Oi pamiršau, jie kaip tie politikai.... neliečiamybę turi..... Komentaras patinka Komentaras nepatinka
O2016-01-22
kaip Pagėgių klebonas reketuoja ? O gal nereketuoja? Valdžia jį neblogai remia... Komentaras patinka Komentaras nepatinka
vou2016-01-22
būtų įdomu paskaityti ką nors iš DIDŽIOSIOS SPAUDOS,ir mums iš jos pateikit,o ne tik iš mažosios Komentaras patinka Komentaras nepatinka
to kristaus klubo narys2016-01-21
Reklamuoja savo įrašus,mato kad peržiūros mažėja,ne tik rašytojas,bet ir artistas Komentaras patinka Komentaras nepatinka
JEI SEKAM PASAKAS,TAI SEKAM2016-01-21
Kartą vienoje grafystėjė gimė grafaitis.Grafienė jį labai mylėjo,rūpinosi,globojo,saugojo,na o grafui jis nelabai rūpėjo,nelabai juom domėjosi.Augo grafaitis,mokslus krimto,vėliau mokslų ragavo net ir didesnėje grafystėje.Nei tabokos,nei velnio lašų bandė.Kartą suisigrįžo į savo grafystę,kur vyko šventė,visi linksminosi alų ,midų gėrė.Nutarė grafaitis pasilinksminti ir tų velnio lašų paragauti,bet paragavo per daug ir nuvirto po šimtamete pušele pamiegoti.Atsitiko taip ,kad į šventę užjojo gražių,dailių,išsikvėpinusių,vaivorykštinių berniukų.Pamatė miegantį gražų grafaitį ir vyrukai nebesusitvardė................Kad ir kaip greit grafaitis prablaivėjo,bet pasipriešinti nebegalėjo.Matė grafystės gyventojai,bet gelbėti niekas neišdrįso.Ir,kad supyko grafaitis,kad dūmė už devynių jūrų,už devynių marių,nebegalėjo sutvardyti pykčio nei vienam šventės dalyviui,visur vaidenosi skriaudikai,nebegrįžo grafaitis į savo grafystę, gyveno piktas ,nelaimingas,atsiskyręs ,suluošintas.,bet praėjus laikui,užgijo sielos ir kūno žaiždos ir tapo grafaitis,vėl visų gerbiamas mylimas,nes paveldėjo grafystę,tapo turtingas,gerbiamas Komentaras patinka Komentaras nepatinka
PRUDAS2016-01-21
Baznycia-gimus,Baznycia-tuokiantis (nesiskiriant),Baznycia-mirus ir kitos misios ,t.y-paslaugos uz kurias reikia-moketi ! Jug uz visas paslaugas reikia moketi ,tai-nesovietinis laikas! Ko jus -Tikintieji nesusitariat ? Nenorit-moket,nesikreipkit y Baznycia ! O kam is viso Tokia Baznycia reikalinga ? Pav. eini ispazinties !- jug -meluoji,teisybes-nesakai.Neymanoma siais laikais laikytis 10 -dievo ysakymu,gyvenimas jau-nebetas. Reziume, Baznycia turi turet ykainius-popieriuje,taip kaip -poliklinikoje, Kaip laidojimo-namuose . Ir dar, Mokesciu Tarnybai, VOKELIAI !!!!!!!!!!! ?
Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Liu2016-01-21
Kalbant apie dvasininkus, negalima kalbėti apibendrintai, nes jie yra labai skirtingi. Daug metų pažįstu gerbiamą kleboną Saulių. Tai labai išsilavinęs ir aukštos kultūros žmogus. kas su juo yra turėjęs reikalų, tikrai patvirtins, kad tas žmogus nėra ir niekada nebus reketininkas.
Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Kristaus Klubo narys2016-01-21
Čia esmė yra visai ne Katkuje .Jis tik subtiliai reketavo Švėkšniškius ,o Vilniečiai ,Kauniečiai mokėjo ir po 300-400 eurų ,o slapta būdavo krikštyjama ir vidurnaktį .Na kiek jis spėjo pasidaryti 50-60 tūkstančių litų ,kol pričiupo .Čia ne esmė

Esmė ,yra tame ,kad Katkus ir seniūnas Šeputis buvo susitarę monopolizuoti krikštynas ,laidotuvių namus ,ką jau monopolizavo ,o slapta Šeputis ketino perimti ir Švėkšnos vilą genovefą ir mesti Martinkų per bortą ,ir per savus žmones imti procentą nuo krikštynų ,laidotuvių ,vestuvių biznio .
Seniūno Šepučio žmona,vadovauja Kreditos Unijos Švėkšnos skyriui ,o per uniją yra plaunami grynieji .Čia dar nuo tų laikų ,kai Švedai teikė labdaros paramą Švėkšnai,gūdžiais 1995 metais .O už grynuosius Šeputis isigijo namą Inkakliuose ,ir artimūjų vardu susikombinavo daug sklypų .
Šeputis be konkurso įkišo į amatų centro vadybininkės pareigas savo dukrą .Formaliai priėmė moteriškę ,tada ją Šepučio draugė Kmitienė atleido,ir tada įkišo ten savo dukrą Viktoriją Šeputytę -Binkulienę .O vėliau nuo 1000 lt startines algos ,vos už poros mėnėsių pakėlė jau iki 1600/lt men
Pasižiūrėkite youtube to paties Simono Zagursko ,PASIKALBĖKIME APIE ŠVĖKŠNĄ visas keturias dalis .Ten jis atskleidžia visas Šepučio machinacijas ir schemas .Ten pasakojama,kaip Šeputis per Švėkšnos kanalizacijos renovaciją ,vairuotojams žemes liepė vežti pilti tiesiai į neaiškiom aplinkybėm pasisavintą sklypą ,ir į įdubą pilti žemes.O kai padarė valstybės lėšomis sklypą,tuomet jis pastatė savo dukrai tai pačiai Viktorijai Binkulienei namą .
Google yra ir pats korupcijos įamžintas faktas,kaip Švėkšnos kanalizacijos renovacijoje dalyvavęs kamazas pila žemes į Šepučio sklypą,kuriame vėliau iškilo už neaiškias lėšas pastatytas namas
Paspauskite ant šitos nuorodos ir viską pamatysite savo akimis

https://www.google.co.uk/maps/@55.5180419,21.6288534,3a,24.8y,133.74h,85.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1swSsDTmKfxdJpR4h2qyEgbw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Švėkšnos seniūnas Šeputis ,puse etato formaliai buvo o,ir turbūt tebėra įdarbinęs tą pačią savo dukrą ir valytoja seniūnijoje,o realiai valytoja Švėkšnos seniūnijoje dirbo Šepučio uošvienė .
Savo darbininkus ,jis atvirai vadina vergais,kurie daro remonta ir nušienauja jo ir jo artimųjų namus .Seniūnas sužino,kur gyvena vienišas silpnas žmogus,ir vos tik jis numiršta,iškart nuperka už centus jo namą,ir vėliau perparduoda .Daug dalykų yra pridirbęs ,kartu su Pozingiu .

Alfonso Šepučio stogas ,yra Šilutės administracijos direktorius Sigitas Šeputis,kuris ten virš 22 metų tam pačiam poste .Sigitas Šeputis socialdemokratas ,o Alfonsas Šeputis kaip chameleonas.Kas valdžioj,prie to ir prisitrina .
Šitas straipsnis,sužlugdė visus Šepučio planus .Jis dar bandys gal pagrąsinti teismais ,bet puikiai jaučia,kad gali būti pats pasodintas į kalėjimą už korupcines atviras machinacijas ,savų protegavimus ,pinigų pasisavinimą .
Jug po žymiojoi Švėkšnos gaisro 2007 metais ,būtent Seniūnas ir Seniūno žmona dalino visų Lietuvos žmonių suaukotus pinigus .O jų ten buvo beveik milijonas litų .
Vos už trijų mėnesių po gaisro Šeputis naujai užsidengė savo namo stogą .O nufyrinta suma siekia penkiaženklį skaičių .

Alfonso Šepučio laukia krachas .Gėdingas pasitraukimas ,geriausiu atveju .Blogiausiu-kalėjimas .
Jaunimas jo pradėjo nebegerbt,o Iš Sauliaus Katkaus jau ir viešai juoktis .
Žmonės ,ir tariami Šepučio bendražygiai iš tiesų nusiuntė Zagurskui visą informaciją apie seniūną,ir papasakojo apie visas Šepučio machinacijas ,nes žino,kad Zagurskas rašo ir didžiojoje Lietuvos spaudoje ,keliolika metų gyvena Britanijoje ,yra nepaperkamas ,nepretenduoja į jokį postą ,yra sąžiningas ,ir žino,kad jis visa tai paviešins .

O Šeputis sakė kalbas už 30 eurų ir nevienam .O Čeliauskas visur bando parduoti tas niekam neįdomias ir nereikalingas savo knygeles ,nors Švėkšnoje puse lūpų kalbama ,kad Čeliauskas yra buvęs slaptasis NKVD o vėliau KGB informatorius .

Matot , Zagurskas daro taip .Jam verslininkai,vietos politikai ir paprasti žmonės siunčia informaciją ,o jis ima ir paviešina ,o jei reikia paima ir atlieka ekspermentus ,kaip su tuo pačiou Klebonu .O perklausius video matėsi aiškiai,kad klebonijoje buvo girtaujama ,ir neryčia leptelėjo ir prisišnekėjo .
Jug pats klebonas Stukas 1993-7 metais du apynaujus Mersedesus visiškai sudaužė o trečiuoju į griovį įvažiavo .

Nežinau,kiek čia tiesos ,bet Zagurskas yra siejamas su Konservatoriais ir Liberalais ,ir yra Grybauskaitės politikos šalininkas .Kaip jis pasakojo,jį labai papiktino Švėkšnos seniūno Šepučio atsiliepimas apie Grybauskaitė ,kuri jam pareiškė ,kad per ilgai šitam poste užsisėdėjęs .30 metų .
Šeputis palinksėjo galva,o po to artimiausiems žmonėms pasakė ,kad keitėsi ir Gorbačiovas,ir visi Lietuvos prezidentai ,ir šita boba greitai išeis,o jis kaip buvo seniūnas taip ir bus .
Alfonsas Šeputis yra veidmainis ir labai manipuliuoti žmonėmis,ir jų jausmais mokantis žmogus .O Zagurskas tiesiai šviesiai pasakė .
Šepučio turi nelikti ,nes kol tokie korumpuoti dviveidžiai politikai valdys Lietuvos provincijos miestelius ,tol matysime bardakus ,prasigėrusius be darbo esamus miestelius,į kurių šulinius metami naujagimiai .

Šeputis bandė tartis ,su Simo Zagursko artimiausiais draugais,ir net žadėjo jiems ,postus Šilutės savivaldybėję ,bet jie Šeputį pasiuntė garsiai nx ,ir pasakė ,kad Norvegijoj ,Anglijoj ,Airijoj uždirba po 3 ir daugiau tūkstančių eurų per mėnesį ,ir jiems Šepučio siūlomi specialistų postai už 289 eurus /men yra visiškai neįdomūs .

Alfonsas Šeputis dabar yra gilioje šiknoje ,todėl griebiasi paskutinio šiaudo .O dėl Katkaus ,tai žlugo,šitas jų slaptas Švėkšnos dvivaldystės planas,abu yra išaiškinti ,pagaidinti ir dar tikisi sugraudinti vieną ,kitą pensininką .
Komentaras patinka Komentaras nepatinka
2016-01-21
Nemalonu, kai padorus žmogus šmeižiamas. Ne kartą turėjau religinių reikalų Švėkšnos bažnyčioje, dirbant klebonui Sauliui, tačiau nė karto nebuvo įvardinta suma už teikiamas paslaugas. Taktiškas, išsilavinęs, paslaugus dvasiškis. Komentaras patinka Komentaras nepatinka
..2016-01-21
šviežiai iškepti vietiniai violetiniai aktyvuoliai kurie klūpodami ant drąsos kelio su savo drąsuoliškais kelėnais tikisi kad nesimatys kad patys muša save jeigu patys rėks mušdami save. Komentaras patinka Komentaras nepatinka
dar2016-01-20
Džiaukitės ,kad bažnyčia yra atskirta nuo valstybės,o jei būtų priešingai ,tai mokėtų visi ,nori ar nenori ,tiki,ar netiki ir manau ,kad valstybė nusistatytų tokias kainas ,kad mažai nepasirodytų nei vienam Komentaras patinka Komentaras nepatinka
taip2016-01-20
Tikrai taip,ponia ar panele Valockaite,MES GYVENAM MAŽOJ BENDRUOMENĖJ ,IR TIKRAI ŽINOM KAS YRA KAS MŪSŲ BENDRUOMENĖJ,mums nerūpi kas kur kiek mokėjo ir svetimų pinigų neskaičiuojam ir į savo asmenines šventes nekviečiam nei klebono,nei seniūno,nei metraštininko, tuo labiau iš kitur atvykusiems žmonėms nemanau ,kad norėtūsi ,kad juos sveikintų mažo miestelio seniūnas ar metraštininkas,o esančio blogio ,jei toks atsiranda, tikrai nebijom viešinti Komentaras patinka Komentaras nepatinka
jep2016-01-20
gerbiama Valockaite, matau jums gerai sekasi matematika ir puikiai skaiciuojate svetimus pinigus ir rupinates kas su kokia mašna važinejasi. tik labai įdomu, kad jus einate į darba jei nuo jūsų atlyginimo darbdavys nuskaičiuotų daugiau negu priklauso , ir jūs negautumėte visos algoskurią uždirbate, ar labai laiminga būtumėte??? taip ir bažnyčioje dirba žmonės kurie turi susimokėti mokesčius, nusipirkti maisto, kuro pečiui pasikurti, apsirengti, suirgus vaistų nusipirkti ir t.t. o visi bažnyčioje dirbantys žmonės turi išsilaikyti ir pragyventi iš mūsų suaukotų pinigėlių kuriuos aukojame už paslaugas teikiamas bažnyčioje... Komentaras patinka Komentaras nepatinka
vbp2016-01-19
Šita istorija gavosi,kaip senio besmegenio lipdymas,ritini,ritini tą sniegą ir jau atrodo ,kad gavosi oho koks didelis,bet ateina laikas ir jis ištirpsta,kad ir koks gigantiškas jis atrodė.Neatsirado nei vieno,kuris viešai pasakytų ,kad čia tiesa,o kad kažkoks Juozas ar Almantas ar dar kas paskambino pasakė ,nenorėjęs savęs įvardinti,tai tie žodžiai prilygsta VBP[viena boba pasakė].Nėra taip ,kad būtų visi dvasininkai,ar valdininkai be neigiamų bruožų,bet nereikia visko prilyginti konkretiems asmenims,niekada šimtu procentu nebūsi visiems geras.Kad kažkas kažkur vyksta,tai nebūtina tik Švėkšnai,jei žmogui neužtenka to grožio koks yra mūsų bažnyčioj ,tai kodėl jis negali papildomai jos pasipuošti floristų pagalba.Čia dauguma susituokusių grįžta krikštyti savo vaikų,ir jei taip būtų manau žmogus bėgtų kuo toliau nuo tokios vietos,nueikit į mišias ir pamatysit,kad čia tikrai ne vien seni žmonės meldžiasi,ir kaip straipsnyje mini ,kad yra tokių kurie bijo po viešo pasisakymo ,būti užmėtyti akmenimis,tai čia irgi Anupro Dirvelės pasvaičiojimai,turim gražią,tvirtą bendruomenę,daug gerų žmonių ir tikrai niekam neleisim juodinti mūsų ,tai nepagarba mums visiems čia gimusiems ,užaugusiems,gyvenantiems,ir kad žmonės pilantys purvą susprogtų iš to pykčio,ir kad tai įvyktų toliau ,kad tuo mėšlu neaptaškytų mūsų Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Apklausa
Ar reikėtų siųsti Lietuvos karius į Ukrainą?