Ar šilutiškiams svarbios atostogos?

2017-07-30, Lijana JAGINTAVIČIENĖ

Aldona PETKIENĖ, šilutiškė:

- Atskirų atostogų kaip ir neturiu. Tačiau vasaras leidžiame aktyviai. Su Laimute stengiamės organizuoti įvairius užsiėmimus, keliones neįgaliesiems. Tai jau tapo mano gyvenimo būdu. Ir taip jau dvylika metų. Dabar suplanavome kelionę dainuojančiu keltu liepos mėnesį. Vykstame ne po kelis žmones. Mūsų būna daugiau nei penkiasdešimt. Patinka leisti laiką drauge. Mums reikia bendravimo. Drauge nueiname pavakarieniauti, aplankome įvairias ekspozicijas. Tai suteikia jėgų gyventi su šypsena.

Stasys JURGUTIS, šilutiškis:

- Esu pensininkais, tai kokios dar gali būti atostogos. Mėgstu fotografuoti. Vasarą važiuoju pas sūnų į kaimą. Norisi jam padėti atlikti kai kuriuos darbus. Po to kartais visa šeima važiuojame prie vandens telkinio. Tačiau dažnai būna ir taip, kad po darbų pavargsti ir nieko nebesinori...

Kun. Remigijus ŠEMEKLIS, šilutiškis:

- Vasaros metu atostogauti stengiuosi būdamas krikščioniškose stovyklose arba leisdamas laiką kartu su šeima. Taip pat būna puikios atostogos, kai bažnytiniais reikalais tenka nuvykti į užsienį, dažniausiai tai - Vokietija. Trumpas atostogas pasidarau darbuodamasis sode arba bityne. Man patinka aktyvios atostogos, o mano vaikams - atostogos prie jūros arba apsilankymas žaidimo aikštelėse. Atostogos yra reikalingos visiems. Kartais galima sugalvoti ir trumpas atostogas - pakeisti aplinką ar nuvykti į kokį didesnį miestą arba tik pasivaikščioti gamtoje. Naudinga kai kada pasidaryti ir „tinginio dieną“, t. y. nieko neveikti. Tinginio dienas sau leidžiu turėti dažniausiai šaltuoju metų laiku. O dabar laikas mėgautis saule ir šiluma gamtoje.

Rita GRIGALIENĖ, Leitgirių k. gyventoja:

- Labai lauktos kelių savaičių vasaros atostogos baigėsi. Nors orai nedžiugino, planų turėjau daug. Ką planavau, tą ir padariau. Pirmiausia skyriau daugiau laiko šeimai. Vykome prie jūros į Nidą, važinėjome dviračiais. Su draugais vykome paplaukioti irklentėmis ir baidarėmis, stovyklavome gamtoje. Nepraleidome progos apsilankyti ir kultūriniuose renginiuose Klaipėdoje. Skyriau laiko ir visuomeninei veiklai. Leitgirių kaime įgyvendinamas nuotekų tvarkymo projektas, prie kurio prisideda ir pati bendruomenė. Todėl projekto vykdytojams reikėjo pagalbos atliekant kaimo gyventojų apklausas. Taip pat su Leitgirių kaimo bendruomene vykome į Pašyšių kaimo bendruomenės organizuotą vasaros šventę. Be poilsio ir visuomeninės veiklos atostogos buvo naudojamos ir ne visai maloniems aplinkos ir buities tvarkymo darbams, kurių nesuspėta atlikti iki atostogų. Važiavome pramogauti „Taurų parke“.  Likusią atostogų dalį turėsiu rudenį. Jų metu su šeima keliausime atgauti jėgų į Rodo salą Graikijoje.

Greta UNŽYTĖ, Degučių kaimo gyventoja:

- Atostogos prasidėjo. Šiemet jų metu atlieku praktiką Šilutės ligoninėje. Liepą darbuosiuos Traumatologijos skyriuje, o rugpjūtį – Chirurgijos. Šiais metais vasara tokia, kad daug laiko skiriu profesinei veiklai. Noriu stoti į rezidentūrą. Reikalingos žinios ir praktiniai įgūdžiai. Savaitgaliai būna laisvi. Atostogų metu laukia kelios šventės. Ketinu vykti į Kauną, kur noriu aplankyti draugus.

Jūratė BURBIENĖ, Mažių kaimo gyventoja:

- Atostogos – atitrūkimas nuo kasdienybės. Tai laikas, kurį galiu skirti sau, šeimai ir artimiesiems. Jų metų važiuojame prie ežerų, prie jūros. Aplankome vietas, kur nesame buvę. Vis kažką naujo pamatome. Atostogų visuomet laukiu. Jų visi laukia...

Ovidijus KULDA, šilutiškis:

- Kiekvieną dieną keliuosi penktą ryto. Per atostogas tikrai nemiegosiu. Kaip ateis jos, taip ir praeis. Daug laikos skirsiu informacinėms technologijoms, kursiu, programuosiu ir pan. Mėgstu grybauti, uogauti. Patinka laiką leisti miške, prie jūros... Galvoju važiuoti pailsėti kur nors į užsienį. Bet tai dar neaišku.

Foto galerija

Straipsnio komentarai

Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!