Mokiniai neišsigando žvarboko oro

2017-10-13, Socialinė pedagogė Sonata Vilčiauskienė
Vieni darė mankštą, kiti dalyvavo sportinėse estafetėse, treti bėgo solidarumo kilometrus. S. Vilčiauskienės nuotrauka
Vieni darė mankštą, kiti dalyvavo sportinėse estafetėse, treti bėgo solidarumo kilometrus. S. Vilčiauskienės nuotrauka
Šių metų solidarumo bėgimo tikslai buvo net du – bėgant ir aukojant prisidedama prie pozityvios tėvystės idėjos skleidimo, kad Lietuvoje augtų laimingi vaikai, o tėvai būtų šiuolaikiški, supratingi, empatiški. Suaukota parama bus skirta pasaulinės organizacijos „Save the Children“ pozityviosios tėvystės programai pritaikyti Lietuvoje. Kitas tikslas – prisidėti  prie medicinos punkto mokykloje Chikabuke įrengimo.

Spalio 6 d. visa Žemaičių Naumiesčio mokyklos-darželio bendruomenė buvo pasiruošusi dalyvauti ketvirtajame solidarumo bėgime – vieni darė mankštą, kiti dalyvavo sportinėse estafetėse, treti bėgo solidarumo kilometrus. Iniciatyva prasidėjo klausimu  ketvirtokams – kiek metų gyvuoja solidarumo bėgimas. Ketvirtos klasės mokiniai greitai atsakė į klausimą, nes organizuojamoje iniciatyvoje jie dalyvauja nuo tada, kai solidarumo bėgimas atsirado. Nors rytas dvelkė vėsa, mokiniai neišsigando žvarboko oro – net mažieji darželio grupių ugdytiniai nutarė dalyvauti bėgime. Mokyklos-darželio direktorė Zofija Lydekienė, padėkojusi mokiniams, tėvams ir rėmėjams už norą padėti kitiems, paskelbė bėgimo pradžią ir davė startą bėgikams. Bėgimo pradžią lydėjo gausus lietus, tačiau sportinio azarto jis nesumažino, mokiniai bėgo iš visų jėgų ir su didžiuliu troškimu įveikė trasą. Įveikus bėgimo  trasą, dalyvių dar  laukė sportinės estafetės, kurias organizavo mokyklos-darželio pedagogės. Kiekvienas renginio dalyvis buvo apdovanotas diplomu, o mokytojams padėkota už pagalbą, organizuojant pažintinę sporto dieną „Bėgu ir padedu kitiems“. Pažintinė diena ugdymo įstaigoje baigėsi mokinių ir mokytojų pokalbiu prie puodelio arbatos diskutuojant apie pagalbą tiems, kam jos reikia. Nedidelė bendruomenė kiek galėdama padėjo tiems, ką slegia bėdos. Gera, kad mokyklos-darželio ugdytiniai, tėvai ir visa mokyklos-darželio bendruomenė vis dažniau ir tvirčiau supranta, kad socialinis jautrumas yra išugdoma savybė, kurią įgiję galime suteikti nuoširdžią pagalbą šalia esantiems, o drauge ir sau patiems – suteikę reikalingą paslaugą kitiems, ir patys jaučiamės pakylėtai.


Straipsnio komentarai

Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!
Apklausa
Ar Lietuvoje reikėtų uždaryti rusakalbių mokyklas?