Pabandė atsakyti, kas labiausiai daro įtaką konfliktui atsirasti

2017-11-23, Vitalija Vyšniauskienė, Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Kintų filialo vyresn. bibliotekininkė
Diskusijos metu patys devintokai per savo patirtis bandė suformuluoti konflikto apibrėžimą. Autorės nuotr.
Diskusijos metu patys devintokai per savo patirtis bandė suformuluoti konflikto apibrėžimą. Autorės nuotr.

Lapkričio 10-oji – Pasaulinė mokslo diena taikai ir vystymuisi. Ta proga Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Kintų filiale vyko viena iš Jaunimo informavimo taško veiklų – paskaita „Konfliktas. Konflikto valdymas“. Diskusiją vedė psichologijos mokytojas Laimondas Taroza. Paskaitoje dalyvavo Kintų pagrindinės mokyklos devintos klasės mokiniai ir jų auklėtoja Eglė Kelpšienė.

Tai kas gi tas konfliktas? Jam apibūdinti neužtektų ir dešimties apibrėžimų. Tad diskusijos metu patys devintokai per savo patirtis bandė suformuluoti konflikto apibrėžimą. Mokytojas, pasitelkęs psichoterapeutės Seena B. Frost metodiką, jaunimui parengė kūrybinę užduotį, kurią atliekant mokomasi staiga atsirandančias idėjas, mintis apsaugoti, kažkuriuo būdu jas sugauti ir paveikslėlyje sudėlioti atsakymus. Buvo labai įdomu stebėti ir klausytis jaunimo, kaip kiekvienas iš jų pasakojo apie savo paveikslėlius. Kalbėjimas iš paveikslėlio yra tarsi intuityvus elementas, padedantis susisiekti su savo intuicija. Tai ir lytėjimo elementas – sukuriama „korta“, kurią galima laikyti rankose kaip atsakymo įtvirtinimą.

Diskusijos pabaigoje dalyviai pabandė atsakyti, kas labiausiai daro įtaką konfliktui atsirasti – tai žmonių nesutarimai dėl pinigų, patiriamas skurdas, aplinkinių sukeltas skausmas, nevaldomas pyktis ir agresija, nepagrįsta baimė, nelaiminga meilė bei svaigalų vartojimas.


Foto galerija

Straipsnio komentarai

Komentarų nėra. Parašyk komentarą pirmasis!
Apklausa
Kiek ruošiatės išleisti kalėdinėms dovanoms?